21. 2. 2013

Proč vlastně existují soutěže miss?

Je to vlastně dokonaly příklad toho, v jak moc mužském světě žijeme. Ženy se jako zboží procházejí v plavkách na podiu a chtějí vypadat co nejpřitažlivěji.  Dále tam je volna disciplína aby bylo vidět ze také něco umí - většina z nich voli tanec nebo podobnou pohybovou aktivitu, to aby bylo jasně vidět ze si umí dat nohy za hlavu nebo je roztáhnout do provazu.  A pak také nesmím zapomenout na tu část s otázkami, kde si přejí světový mír. Ano světový mír nikdy nenastane, ale to nevadí, že jsou hloupoučké a naivní - mají přece míry 90-60-90 takže budou veleúspěšné a to je přece to o co tu jde!     >>>
Každý chce byt v životě úspěšný. Proti tomu opravdu nic nemám, být ambiciózní a snažit se dosáhnout svých cílů a snů by mel každý.  Jde mi o to, co dnešní společnost vidí jako úspěch. Holčičkám je od malička vtoukano do hlaviček ze pokud chtějí byt úspěšné musí byt krásné a štíhlé. Klukům že musí byt chytří a  vydělávat spousty peněz. Ne ze by jim to říkali rodiče ale říkají jim to media. Vzpomněla jsem si na jednu reklamu na koupelny myslím ze Ravak nebo nějak tak. V jejich reklamách vystupuje krásná stihla slečna a k ni byl také nějaký úžasný slogan který už si nepamatuju (klasický kýč) a pak v jiné jejich reklamě vystupuje obézní chlap a sprchuje se v obrovském sprchovém koutě. A slogan? Sprchový kout pro pořádné chlapy!  Čím je poradny chlap?? Tím že denně sedí před TV a žere brambůrky? Vzpomeňte si sami kolikrát v TV, na billboardech nebo tak vidíte muže normální (chápat jako nevymakaný a nesvalnatý) nebo s nadváhou a jak často vidíte takové ženy?
Samozřejmě nechci propagovat ze nadváha je super, to vůbec, ale proste aby mela zena normální zdravou váhu taky nefrčí. Prostě tohle mé štve. Kamarádka si dokonce teď nechává udělat nový nos a přitom ho má hezký, žádný orli ani jak nevím jaký. Ale neodpovídá standardům dnešní krásy. 
Jak jsem k tomuto tématu vlastně přišla? Četla jsem knihu o přemýšlení milionářů a o finanční svobodě. Autor radí (krom jiných spousty věcí) požádat rodinu o pomoc, hlavně manželku. A toto téma domácnosti a manželky rozebírá na několika stránkách. Autor ani vteřinu nepřemýšlel nad tím ze by knihu o finanční svobodě mohla číst i žena, která nemá doma někoho kdo ji vaří večeře, stara se ji o děti a ve všem ji tupě podporuje.
Prostě mé tenhle mužský svět sere! A ano vím, udělám s tím asi tolik co missky se světovým mírem.

1 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

Moje rodinka dodnes vzpomíná, jak jsme na tuto duchaplnou přehlídku narazili v televizi. Měla jsem tehdy takové to období, jak děti strašně rostou - byla jsem nejvyšší ze třídy a s dlooouhýma nohama. Tak mi řekli, že taky budu modelka. Urazila jsem se a tři dny na ně jen posměšně frkala. :-D

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;