13. 12. 2012

První jízdy v autoškole aneb jak nikdy nedostanu řidičák

Včera jsem byla na prvních jízdách. Pan instruktor mi minule slíbil, že mě vezme jenom na parkoviště, takže jsem se sice skoro klepala strachy ale míň než kdyby mi řekl pravdu. A udělal ale dobře, kdyby mi řekl ze mě po půlhodině vezme do normálního pražskýho provozu tak asi nepřijdu. :D   >>>
A poprvé v živote jsem zjistila co je fakt velký okno. U jedné křižovatky se mě ptal proč mají tamhleta auta přednost přede mnou a moje odpověď? Aaa amm aa... a to jsem přitom mela rict jen přednost zprava. Ale v hlavě ani myšlenka. Naštěstí pochopil ze to není tím že bych to nevěděla, ale ze nevím momentálně ani vlastni jméno :D 
A lidi jsou příšerný! Oni si do ty silnice ze zastávky klidně skočej! A myslej si ze jim zastavim. Sakra to L na strese tam není náhodou.  :D 
A další hrozná věc - sanitky! A to ze já na ne mela štěstí a musela jsem pouštět dvě! Další co nechápu, jedu na velkou křižovatku a tam bus tak zastavuju a v tom instruktor ať jedu ze on odbočuje. Jak si mam sakra do toho všeho všimnout že ještě bliká? Nedokážu ovládat zároveň nohy, ruce a jestě se koukat kdo kam bliká :D 
Další co moc nedávam, najiždění z vedlejší na hlavní. Jasně, mam zastavit na výhledu, jenže co když mam pocit ze už jsem moc vepředu a moc už vyčuhuju do ty silnice? A to mam ten pocit už ve chvíli kdy tam ještě ani nevidím :D 
Nebo - jak zjistím co tam teď mam zařazeno? :D 
A poslední věc, myslím ze můj pan instruktor si může klidně nahrát vetu "drž ten volant lehce" a pouštět mi ji v nekonečný smyčce a stejně se toho volantu budu držet dost křečovitě :D 


Zkrátka já asi řidičák nikdy nedostanu :D




1 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

U nás ve třídě neudělala řidičák jen slečna, co si po první jízdě říkala, že ho určitě udělá na první pokus. Takže asi tak. :-D

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;